Fizioterapie termografie Laser kinetoterapie magnetoterapie IASI Fizioterapie termografie Laser kinetoterapie magnetoterapie IASI

FIZIOTERAPIE, REUMATOLOGIE, MASAJ, KINETOTERAPIE, RECUPERARE MEDICALĂ.

INVESTIGAŢII PRIN TERMOGRAFIE ȘI ECOGRAFIE

0232-255.294

Telefonul pacientului

În cadrul cabinetului nostru pot fi tratate o gamă largă de afecţiuni:

• REUMATOLOGICE, CHIRURGICALE, ORTOPEDICE

artroza carpului, coxartroză, gonartroză, artroza umărului, artroza tibiotatsiană, chist Baker, bursită prepatelară, chondromalacia patellae, epicondilită, contuzii de şold, artrită Bekhterev, tensiune musculară, sindrom vertebral cervical, toracic şi lombar, lombosciatică, miogeloze, osteoporoză, sindrom rotulian, periartrită humeroscapulară, tendinite, poliartrită reumatoidă, spondilită, atonie intestinală postoperatorie, sindroame radiculare, durere în articulațiile sacroiliace, sindrom sudeck (algoneurodistrofie), torticolis, sechele post entorse, post fracturi

• MEDICALE

obezitate, hipertonie arterială, boli arteriale ocluzive, gută, astm, angiopatie diabetică, tromboangeită obliterantă, hematom în regiunea surală, disconfort cardiac funcțional, migrenă, sindrom Bing-Horton, constipație atonă, constipație spastică, edem posttraumatic al mâinii, edem posttraumatic al piciorului, sindrom Raynaud, profilaxia trombozelor, insuficienţă venoasă cronică

• DERMATOLOGICE

psoriazis, arsuri, escare, ulcer de stază, celulită, acnee

• NEUROLOGICE

polineuropatie diabetică sau de alte etiologii, enurezis nocturn, migrenă, durerea de umăr  în hemiplegie, cefalee de tensiune, cefalee vasomotorie, pareză de facial, nevralgie de trigemen, pareze de nervi periferici